keskiviikko 20. tammikuuta 2010

Sinistä merta kohti


Mahtava initiatiivi twitterissä, Eero! Vai oliko se ensin Facebookissa...? Joka tapauksessa, kernaasti mukana sinisen meren strategiaan suuntautuvassa toiminnassa - kehitetään yhdessä uusia palveluita jo olemassa oleville markkinoille sen sijaan että kamppailemme verisesti keskenämme. Jätetään pienen maan kamppailut suurten mediatalojen huoleksi ;).

Esittelyvuorossa Marko Sykkö, ilmestyskirjanpitäjä ja viestintäkonsultti 11 vuoden kokemuksella median ja viestinnän parista. Olen yritykseni Promener Oy:n toimitusjohtaja, ja viimeiset 2-3 vuotta olen hihhuloinut sosiaalisen median parissa. Ensin ison yrityksen sisällä ja myöhemmin ja vakavammin omissa nimissä. Promener tarjoaa viestinnän strategista kumppanuutta, muutosviestinnän konsultointia ja sosiaalisen median implementointia osana viestintäkokonaisuutta.

Nyt meillä on perusteilla kolmen yrityksen yhteisbrändi Tampereella auttaaksemme asiakkaat alkuun ja toimimaan järjestelmällisesti sosiaalisessa mediassa, tehostamaan sisäistä toimintaansa ja hyödyntämään verkoissa lymyävää parvien viisautta.

Mistä lisää tuonnempana.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti