perjantai 5. maaliskuuta 2010

Ystäväyrittäjä Serenitas Consulting Oy esittäytyy

Tiedätkö sinä, mitä mieltä sidosryhmäsi ovat yrityksesi toiminnasta? Osaatko hyödyntää tätä tietoa liiketoiminnassasi?

Serenitas Consulting Oy tuottaa selkeää tietoa asiakkaidensa sidosryhmien mielipiteistä tutkimuksen ja konsultoinnin avulla. Hyvä tutkimustieto kerätään suunnitellusti ja päätöksentekoa varten. Jos käytät itse yrityksessäsi erilaisia internet-kyselyohjelmia, kannattaa silti keskustella asiantuntijan kanssa siitä, miten keräät juuri tarvitsemasi täsmätiedon ja miten saat vastaajat kiinnostumaan kyselystäsi, puhumattakaan siitä, miten selvität tuloksista sen, mitä ne todella tarkoittavat.

Serenitas sanana tarkoittaa tyyntä tai rauhallista. Sellainen olo pitää päätöksentekijällä olla, kun perusteet ja faktat ovat kunnossa. Se oli myös oma tavoitetilani, kun hyppäsin oravanpyörästä ja aloitin yrittäjänä vuoden 2008 alussa. Takana on paljon vuosia tutkimuksen ja konsultoinnin maailmassa. Omassa yrityksessä pystyn kuitenkin aikaisempaa paremmin toimimaan siten kuin uskon: luottamuspohjaiset verkostot ja sosiaalisen median hyödyntäminen luovat mielestäni pohjan tulevaisuuden menestykselle.

Serenitas Consultingin asiakkaat toimivat varsinkin business-to-business-markkinoilla. Verkostoitumisen avulla voimme tarjota monipuolisia palveluja erilaisiin asiakastarpeisiin. Toiminta on arvopohjaista: kohtuullisuus, aitous, luovuus ja rohkeus ovat tienviittoina.

Omasta downshiftauksesta on poikinut myös tuote-idea, sillä yritykseni järjestää yhteistyökumppanin kanssa kohtuullistamiseen liittyvää koulutusta. Kirja kohtuullistamisesta ilmiönä on tulossa syksyllä. On mielenkiintoista nähdä, mihin tämä tie tulee viemään...

Ystäväyrittäjyys vetosi heti, kun idean Rautasillan blogista bongasin. Tähän joukkoon on kiva kuulua!

Vaihdetaan ajatuksia!
Facebook fanisivut: 

Yrittäjä Facebookissa

LinkedIn

Kotisivut, jossa myös täydelliset yhteystiedot

Firmablogi

Kohtullistamisasiaa blogissa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti