perjantai 16. huhtikuuta 2010

Kuka, mitä, miksi, Reddo Partners!



Hei kaikki ystäväyrittäjät!

Kuka? Jani Siivola, ikä 35, kengännumero 46, isä, avopuoliso, rovaniemeläisen 2008 perustetun mainos- ja konsulttitoimiston isä, sosiaalisen median tehosta vakuuttunut.

Mietin mitä Reddo Partners oikein tarjoaa? Ei, me emme tarjoa ihmeitä. Emme mielellämme tarjoa ratkaisujakaan. Mitäs meillä on sitten annettavaa? Tarjoamme hyviä ideoita...ja toteutuksen.

Ensinnäkin täytyy sanoa, että me olemme hyviä siinä mitä me teemme. Toiseksi me välitämme (aidosti) asiakkaasta, haluamme olla osa asiakkaan liiketoimintaa, olkoonkin että maksullisena asiantuntijana. Kolmanneksi haluamme ajatella asioita toisin, ehkä jopa nurinkurisesti. Luovuudeksi sitä voisi nimittää mutta ehkäpä parempi sana olisi "eri tavoin ajattelu". Mitä olette mieltä?

Miksi ystäväyrittäjyys? Tehoa ja uskottavuutta pienen (ja tuoreen) yrityksen näkyvyyden lisäämiseksi. Lisäksi haen uusia ideoita. Sen olen huomannut, että sosiaalinen media ja verkostot mahdollistavat tehokkaamman innovoinnin. Ei tarvitse kaikkea miettiä omassa päässään. Verkostojen voima on mieletön. Verkostoista löytyy myös ystäviä. Oletteko huomanneet, että kun esim. joku henkilö kirjoittaa FB:ssä tietyllä tyylillä ja tietyistä asioista, niin syntyy "virtuaalinen kemia" kahden kirjoittajan välillä? Tuntuu kuin jonkun henkilön olisi tuntenut kauankin. Ilman verkostoja en voisi enää elää :)

Reddo Partners oy opettelee sosiaalisen median hyödyntämistä: Facebook-profiili odottaa julkaisuaan, uudet nettisivut on varustettu blogilla, Twitter-tiliä harkitaan. Maailma on avoin ja poisoppiminen perinteen painolastista on käynnissä. Tulin, näin, sometuin!


P.S. Katselkaapas tarkoin tuleva Suomen YrittäjäSanomat, sieltä löytyy lisää infoa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti